מרדף משטרתי אחרי גנב רכב אלים הסתיים באישומים מפתיעים

    ישראל פריי No Comments on מרדף משטרתי אחרי גנב רכב אלים הסתיים באישומים מפתיעים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרי משטרת ישראל עצרו לפני כשבוע בתום מרדף רגלי בחור בשנות ה-20 תושב חורה שנהג ברכב מסוג ברלינגו, והעלה את חשדם של השוטרים. הם הורו לו לעצור בצד וזה במקום לעצור פתח בנסיעה פרועה התנגש בניידת המשטרה וניסה להימלט רגלית, היום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

    המקרה התרחש לפני כשבוע, אז הבחינו השוטרים בכביש 60, בין צומת שוקת למעבר מיתר ברכב מסוג ברלינגו שהעלה את חשדם, הם הורו לנהג לעצור בצד אולם הוא לא שעה להוראות השוטרים ופתח בנסיעה פרועה בניסיון להימלט מהשוטרים. תוך כדי הנסיעה הוא נכנס ליישוב חורה, נטש את הרכב והחל להימלט רגלית. השוטרים בתום מרדף רגלי הצליחו לעצור את החשוד שתקף אותם באגרופים ובבעיטות.

    מחקירה עלה כי החשוד הגיע באותו יום סמוך לשעה 23:30 לחנייה בתל אביב, שם חיבל במנעול של רכב הברלינגו, החליף את מחשב הרכב ונסע בו לכיוון דרום, עד שנעצר ע"י השוטרים, עוד עלה כי הוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

    היום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית הוגש ע"י פרקליטות מחוז דרום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. מהמשטרה נמסר כי מדובר בחשוד שסיכן במעשיו באופן ממשי את ציבור משתמשי הדרך והשוטרים בעת הימלטותו, מאחר וזה אינו מורשה לנהוג כלל. עוד נמסר כי השוטרים עשו כל שבידם על מנת לעצרו בשל נהיגתו הפוחזת, עוד בטרם התברר כי אינו מורשה לנהיגה.



    0 תגובות